Už si nejsem jistý, zda pořád mluvíš o Omeze a o uvěřitelných komplikacích při ukrývání auta, nebo snažíš tuhle situaci dotáhnout do absurdní roviny.
Pokud by v nějaké hře došlo k tomu, že následkem neúspěšného ukrývání auta budou nepřátelé znát úmysly, vybavení a cíle postav, a bylo to ve hře vůbec nějak relevantní, tak myslím, že by to hráči omlátili GMmovi o hlavu (a zcela právem).
Ale i kdyby to byla platná herní možnost ... pořád se držíš toho, že vyhodnocení akce je potřeba provádět hned, aby ji GM mohl využít, i když řada systémů akce vyhodnocuje i zpětně - takže to okamžité vyhodnocení zjevně není potřebné v každém situaci.
Když to zjednoduším - pokud některá RPG poskytují možnost vyhodnocení v okamžiku A, jiné v okamžiku B, a Omega poskytuje možnost v A, B i kdykoliv mezi tím, tak tvrzení, že to není výhoda mi přijde zvláštní.
To samé u focení. Ano, komplikace se můžou projevit hned. Ale někdy mě v dané situaci žádné nenapadají, ale přitom může být nejisté, zda se hráči fotka podaří - tak si je odložím. A pokud nechci vědět, zda je to úspěch nebo komplikace, tak odložím vyhodnocení. Nebo pokud chci vědět, zda se nějaké potíže přeci jen nevyskytly, tak se na tu kartu podívám - ale nemusím ji vyhodnotit hned. Hráč to nemusí vědět, a já si nemusím žádný výsledek zapisovat.
Dokonce může dojít k situaci, kdy bude výsledek akce známý části hráčů, ale nikoliv původci akce. Nebo bude známý jinýmu hráči, ale nikoliv původci akce a ani Vypravěči.
U všech možností si dovedu představit situaci, ve které bych takový postup vyhodnocení použil, protože mám tu možnost. Pokud budu chtít a budu mít příležitost, tak tuhle výhodu prostě využiju.