Nová pracovní verze, jednodušená a zestručněná. HLavním rozdílem proti minulé verzi je snížení číselných rozsahů na polovinu a lehce pozměněný hod kostkou, základní principy zůstaly stejné
"Na poli v SSSR poblíž hranic napadly dva japonské tanky sovětský traktor. Předseda místního kolchozu uvedl, že traktor palbu opětoval a po zničení obou tanků v klidu odlétl."
„Je třeba doletět v kosmické lodi na Měsíc a tam uzavřít Archu. K tomu budete potřebovat energii z atomického reaktoru profesora Heisenberga,“ shrnul situaci Vypravěč v roli kapitána Smitera. „Takže dva poletíme na Měsíc a dva půjdou spustit ten reaktor?“ zeptal se Dominik alias Charles poněkud nevěřícně. I ostatní hráči vypadali, že pochybují o proveditelnosti takového úkolu. Vypravěč se usmál, protože nastal okamžik, na který se těšil už dva měsíce. „Ne,“ řekl Smiter. „Vy všichni poletíte na Měsíc. O reaktor se postará druhá skupina.“ „To jako Rony Schneider?“ Karolína údiv své postavy ani nemusela hrát. „Říkal jste, že pracuje sám.“ „To je pravda,“ zazubil se Smitter ještě víc. „Ale jsou i další. Přeci si nemyslíte, že záchranu světa zvládnete jen ve čtyřech."
Sami sebe nazývají "Probuzení". Vypadají jako lidé, ale nejsou lidmi - nebo se tak nechovají. Jeden není nebezpečný, ale oni nemyslí jako jednotlivci, a žádný z nich není nikdy sám. To že nikoho jiného nevidíte neznamená, že tam nejsou a nesledují vás.
Teď máte k dizpocizi příručku shrnující vše, co o Probuzených víme. Najdete v ní užitečné rady, jak je rozpoznat a jak se zachovat při setkání. Znalost těchto informací pro vás může znamenat rozdíl mezi životem a ... probuzením.
Rok 1939. Vědci v mnoha zemích zkoumají a rozvíjejí nové technologie. Množí se zprávy o nevysvětlitelných, nadpřirozených a paranormálních úkazech. Svět stojí na prahu další světové války a jakákoliv technická nebo mystická znalost se může ukázat rozhodující. Společnost národů se rozpadá a je jasné, že světový mír se nepodaří dlouho udržet.
Několik lidí založí mezinárodní tajnou organizaci, která má za úkol shromažďovat poznatky o nových vynálezech, technologiích, postupech, paranormálních úkazech a psionických schopnostech ... prostě o všem, co by mohlo být využito v boji a před čím bude třeba se chránit. Jsou osloveni členové tajných služeb, výzkumníci i civilisté projevující neobvyklé schopnosti. Někteří odmítají, ale další se stávají členy této organizace, ať už s myšlenkou na zkoumání nepoznaného, jako zástupci agentur jednotlivých států nebo s nadějí, že poznají sami sebe a naučí se zvládat své schopnosti.
Toto je poslední obrana lidstva. Toto je Projekt Omega.
Toto je původní návrh pravidel pro larp Věc, který jsme hráli na minulém srazu na Dálavě a který bych chtěl na srazu D20 zopakovat ve vylepšené verzi. Veškeré připomínky vítány, úvodní text bude průběžně upravován.
Pro hráče, jejichž postavy u sebe nosí různé vybavení, kteří ho chtějí mít přehledě srovnané v ruce, než aby museli hledat mezi poznámkymi v osobním deníku, a kteří hrají hry z předválečné nebo válečné doby tu mám první verzi kariček s vybavením.
Nová verze neobvyklého systému vyhodnocování situací pro RPG. Ačkoliv jde o systém původně navržený jako volitelné pravidlo v RPG Čas pro hrdiny http://non.d20.cz/clanky/cph/, lze ho použít i samostatně nebo implementovat do jiných pravidel.
Popis mimozemských tvorů použitých v kampani Druhá válka o svět. Základem byli Protossové ze hry Starcraft, jejichž fungování a historii jsem přetvořil a dopracoval na základě svých potřeb.
Další příběh odehrávající se v Německu roku 1938, na začátku války s Československem. Dva muži, kteří již mají své zkušenosti s událostmi, které se odehrávají za tímto světem, a tři náhodní kolemjdoucí, kteří byli byli proti své vůli zataženi do této války. Války, které nerozumí, a kterou není možné vyhrát.
Vždycky jsem chtěl magii, která by vypadala jako ve skutečnosti - tedy tvářila se, jako že žádná magie není. Aby se pro ni našlo jiné vysvětlení, přirozené, nebo se tak tvářící. Aby nebyla silná, spektakulární, ale přitom aby dokázala víc než jen malé a nepodstatné triky. Aby nebyla užívána při každé příležitosti, ale s rozmyslem, a zároveň nebyla svázána mnohými pravidly a jakousi pofidérní magickou energií.
Takže zde je výsledek mého úsilí.
Jestliže rádi zkoušíte trochu netradiční přístupy k RPG, máte rádi volnost při výběru světů i postav, jednoduchost a přístupnost pravidel, vyzkoušejte Čas pro Hrdiny.