Čas pro hrdiny

Jerson
8.11.2009 23:15
Seznam specialistů Omegy, seznam vzorků získaných v misích a výsledky výzkumů
Autorská citace #1
8.11.2009 23:15 - Jerson
Tak, už mám koordinátora výzkumu, udělal jsem si pořádek v harmonogramu, takže se můžeme pustit do té strategické části, aby polní agenti vůbec věděli, s čím to přichází do styku a co to přitáhli z misí.
Autorská citace #2
9.11.2009 12:37 - Ebon Hand
Budeš nějak sledovat časovou chronologii? Jelikož některé věci už máme dlouho.
Autorská citace #3
9.11.2009 15:16 - Jerson
Ano, sleduju to. Některé věci, jako třeby ten meteorit se dají zkoumat déle než jiné, a samozřejmě to taky závisí na dostupnosti lidí.
Ostatně výzkumem meteoritu jsi byl pověřen ty (: )
Autorská citace #4
9.11.2009 16:00 - Goran
V hlášení z M17 byla zmíněna pulzní puška. Ta se nestala vzorkem? Nebo jenom zatím nebyl čas ji tam zanést?
Autorská citace #5
9.11.2009 16:01 - Jerson
Na to teprve dojde. Musím ty výzkumy trochu sfázovat.
Autorská citace #6
9.11.2009 16:34 - Fishbone
A jak to bude fungovat? Budu moc třeba agenti využívat plody výzkumu na budoucích misích? Projeví se to třeba do nových herních kartiček vybavení? Nebo nějak jinak :)Dik.
Autorská citace #7
9.11.2009 17:17 - sirien
ion-plasma-railgun, při náhodném nálezu prosím vraťte organizaci Omega v zastoupení vaší lokální tajné služby?
:)
Autorská citace #8
9.11.2009 20:18 - Ebon Hand
Siriene DOBRÝ! :-)

Jerson, no jo máš pravdu... :-) Já mám dokonce takový pocit, že jsem se jím i infikoval.. Ale už si to úplně nepamatuji.
Autorská citace #9
9.11.2009 20:34 - Jerson
No, tak pokud se vyzkoumají nové technologie, tak je agenti můžou používat - jako A16, který si ukradl vrtulník (i když to není pravý vrtulník), prozkoumal ho a teď ho používá v misích.

Teslova elektrická puška bude chtít ještě hodně práce, než bude použitelná, tuším že na čtyři výstřely čtyřikrát selhala.

Nicméně pokud jde o další výzkumy, tak ty budou mít docela zásadní význam, protože se agenti dozví o možných souvislostech jednotlivých případů, a možná i nějaké návrhy, jak by měli přístě postupovat.

Ebone, tvůj pocit je velmi správný, protože ses jím infikoval, ale Iridin vrátil čas, aby tě té infekce zbavil. Takže oba máme ve vzpomínkách, jak ta houba požírá Nikolajovi nohu, ale nestalo se to (: )
Autorská citace #10
9.11.2009 20:43 - sirien
NEFUNKČNÍ teslova puška mi přijde jako zábavnější herní prvek než funkční puška... vypálim z ní, hodim úspěchy, jenže protože je nefunkční, tak to tak musí vypadat... už vidim ten chaos když popíšu jak se celá energie naráz vyprázdnila a porozbíjela všechno v dosahu, zasáhla spojence i nepřátele (ne úplně rovným dílem, protože to je přecejen úspěch...), srazila půlku omítky okolo, vybila okna, vytvořila v celé místnosti pavučiny energie a pak mě odhodila na stěnu za mnou...
...hlavně bych pak chtěl vidět ty posudky na mé jednání v misi :D
Autorská citace #11
9.11.2009 20:56 - Jerson
Siriene, tak jinak - když si házíš na střelbu z normální zbraně, tak když si ve 33% případů hodíš neúspěch, znamená to nejspíš, že ses jednak netrefil a ještě jsi byl zasažen, nebo ses musel ukrýt.
Když budeš střílet z Teslovy pušky, tak ten samý číselný výsledek bude znamenat popis typu "ten zatracený krám zase nefunguje". Pravidlově je Teslova puška stejně nespolehlivá jako jakákoliv jiná zbraň včetně páčidla, ale vhodným popisem se dá dosáhnout toho, že "tenhle podělanej bleskomet už nikdy nevezmeš do ruky" (: )

Takže dokud se Teslagun nestane běžnou součástí mého světa (jakože to se nestane nikdy), bude každé selhání velmi zajímavé.
Autorská citace #12
9.11.2009 21:05 - Goran
Ještě štěstí že je výzkumná oblast Omegy tak daleko od civilizace :)

Nejvtipnější z těch vzorků mi přijde zasažený agent 16 - má tři neděle, aby ho někdo dostal z neléčitelné smrtící infekce a to se do toho nikomu nechce. Vyřeší to někdo, nebo bude příští mise o tom, že agent 16 je kopie a zjistilo se to až teď? :)
Napadlo mě, že by agent 63 mohl být naverbován už před svou první misí na odoperování plísně.
Autorská citace #13
9.11.2009 21:09 - sirien
Ne, A16 ne, to je sympaťák... damn.
Autorská citace #14
9.11.2009 21:22 - Jerson
No, zatím je ve velkých civilizovaných městech, výzkumná základna ještě není hotová.

Nicméně Agent 16 je stále naživu a prošel i misí 17.
Autorská citace #15
9.11.2009 21:25 - Fishbone
Škoda, že sme na naší misi taky něco neukořistili :D
Autorská citace #16
9.11.2009 21:30 - Jerson
Taky to byla tvoje první mise. Někdy je výhrou, když se z mise vrátíš a přijdeš jen o vybavení, auto, letadlo, tři členy posádky a odneseš si dvě střely v zádech :-)
Autorská citace #17
9.11.2009 21:36 - Goran
Pravda, zkoušení teslovy pušky před otevřením té základny u norských břehů by bylo poněkud riskantní.
Autorská citace #18
9.11.2009 21:42 - Fishbone
Nu ono stejně jediný co sme mohli přivezt byla ta rozžvejkaná hlava :D
Autorská citace #19
10.11.2009 15:20 - Ebon Hand
Pokud si pamatuji dobře misi s houbou, tak ta přestala vegetovat, jakmile jsme meteorit desinfikovali ohněm. Takže možná v něm je nákaza, ale již nebují, patrně přetrvává v latentní formě. To jsem zkoumal již na místě v průběhu mise. Ačkoliv to vypadá, jako nikde nezaznamenané..
Je možné dávat k produktům nějaké komentáře již od agentů, aby to nebylo tak suché a i ostatní z toho něco měli?
Přiznám se, že mě motivuje výzkum v X-COMu, který jsem moc miloval. :-)
Autorská citace #20
10.11.2009 15:28 - Jerson
Komentáře samozřejmě můžeš přidávat, jako Agent i jako výzkumník. Asi bych měl nějak zvýraznit, kdo byl na co přidělen

Ke vzorkům je zapsáno to, co jsme vyčetl z alespoň jednoho hlášení. Třeba A16 se sám kupodivu nepřiznal, že byl infikován (: )
Co není zapsáno v hlášení, to Omega nemůže zjistit, nebo ne tak snadno, a tak se snažím držet toho co koordinátoři můžou vědět.

Jojo, X-com ... že bych nainstaloval nějaké to UFO?
Autorská citace #21
10.11.2009 15:49 - Packa
Protože si A16 nic takového nepamatuje... Hlášení psal pozdě a měl pocit, že infikován byl lehce A22 (Ebon), ale ne on. Jak říkám, uplynula už nějaká voda, takže už si to přesně nepamatuju. Ale ukazovat na sebe jako na potenciální vzorek? Please... :)
Autorská citace #22
10.11.2009 16:22 - Jerson
Jak říkám, co agenti napíšou, to se bude zkoumat. A když si to každý pamatuje jinak ... od toho se píšou různá hlášení, že.

Btw. Pavle jsi doufám že nejsi v Německu, píšou mi různí lidé že by chtěli hrát a já pořád nemám svou hlavní skupinu, ke které bych je přiřadil.
Autorská citace #23
10.11.2009 20:28 - Dukolm
teslova puška vyzkoumat princip a součástky a hurá do sériové výroby
Autorská citace #24
10.11.2009 20:55 - Jerson
No jasně, vždyť je to tak jednoduché :-) Ale ne, vážně se toho můžeš ujmout, když budeš chtít.

Taky budu muset nakreslit jak vypadá Valhalla, hlavní výzkumná a výrobní základna Omegy. Přesněji jak vypadá nedostavěná pevnost teď - abyste do ní mohli zakreslit své návrhy, co všechno v ní má být a kde to má být.
Jen nejlepší bybyla nějaká webová aplikace, která umožňuje kreslení více lidmi zároveň. Jednou jsem na něco podobného narazil, takže vím že to jde, ale netuším jak je to s ukládáním a přístupem. Nemáte někdo nějaký návrh, v čem by se to dalo kreslit?
Autorská citace #25
10.11.2009 22:45 - Goran
Co je vlastně záhadného (resp. hodného zkoumání) na těch dokumentech z první mise? Z hlášení jsem nepochopil, jestli je zapotřebí odborník na potravinářskou výrobu, kryptografii nebo hospodářskou kriminalitu. V posledním případě by se na to mohl Jean-Paul podívat až se po M5 začne nudit (druhá polovina června?).
Autorská citace #26
11.11.2009 00:39 - Packa
Nejsem v Německu, ale jak už to bývá, moc v Budějovicích bohužel nebývám.
Autorská citace #27
11.11.2009 07:42 - Jerson
Gorane, vím já? Agenti sbalili dokumenty s tím že "se na ně někdo podívá", tak jsem je napsal. Za jakým účelem se věc zkoumá jsem nechal na výzkumném koordinátorovi, ale samozřejmě se můžeš přihlásit sám.
Technicky výzkumy fungují tak, že musíš klást ty správné otázky - jako kdybys hledal na googlu. Tedy musíš vědět, co asi tak hledáš, a když je taková otázka relevantní, dostaneš odpověď.
Autorská citace #28
11.11.2009 08:43 - Jerson
Tak, doplněny všechny vzorky. Hráči aktivních agentů, podívejte se do seznamu odborníků a pokud máte dojem, že tam nějaké vaše schopnosti chybí, ozvěte se mi.

Btw. když v Berlínské nemocnici A44 nafotil lékařské přístroje nezmámého určení, říkal jsem si k čemu takové fotky, stejně nikdo nemůže poznat na co tyhle věci jsou. A ejhle, v poslední misi si nový hráč udělal postavu, která se konstrukcí právě takových přístrojů zabývá (přičemž myslím, že o těchto fotkách nevěděl)
Takže dříve či později se najde odborník na cokoliv (: )
Autorská citace #29
11.11.2009 12:29 - Goran
Přihlásím se sám, Jean-Paul to sfoukne mezi studiem informací o paranormálních jevech a hledáním tajných chodeb v pařížské základně.

U A32 může být užitečná i obecná "záhadologie".

Ještě jedna věc - sledování médií, zda se v nich neobjevily pro nás užitečné informace je záležitost lidí z ústředí nebo (i) nás jako agentů?
Autorská citace #30
11.11.2009 12:49 - Jerson
Obecnou záhadologii bych psal nerad, protože vůbec nevím co si pod tím mám představit, to je strašně univerzální schopnost a nic mi to neříká.

Sledování médií je práce jiných lidí, ale samozřejmě že vám v tom nic nebrání.

Pařížská základna žádné tajné chodby nemá, jen ty dvě místnosti (přijímací místnost a zpravodajskou místnost) o kterých už víš (: ) Plus garáž v přízemí.
Autorská citace #31
11.11.2009 13:53 - Goran
Tou "znalostí záhad" myslím přehled o takových věcech co se píší v Dänikenovi a Jitru kouzelníků. Na výzkumnickou specializaci to asi fakt není. Případné další připomínky k téhle dovednosti asi přes PM.
Autorská citace #32
11.11.2009 22:51 - Jerson
Přidal jsem do výzkumu pár obrázků, tak se k nim můžete vyjádřit. Hledám hezký obrázek elektrické pušky (ten co tam mám není moc dobrý, ale lepší jsem nenašel) a také různé zkumavky s kapalinami, které nebudou vypadat jako z moderní laboratoře, v počtu 1 - 3 ks
Autorská citace #33
12.11.2009 12:57 - Ebon Hand
Mě to přijde v pohodě. Přiznejme si, že elektrickou pušku nikdo neviděl.. :-)
Autorská citace #34
12.11.2009 13:05 - Jerson
Právě, a všechno co jsem našel vypadalo jak ze špatného hračkářství.
Autorská citace #35
12.11.2009 13:09 - Nachtrose
Me napadla jako prvni k navrhnuti tesla gun z noveho wolfa. A pak jsem se sel kouknout, jakou ze jsi to vlastne vybral ty... :-)
Autorská citace #36
12.11.2009 13:34 - Jerson
Já nového Wolfa neviděl, vzal jsem první a jediný použitelný obrázek, který mi padnul pod ruku. Přiznám se, že jsem jich čekal mnohem víc.
Autorská citace #37
12.11.2009 21:26 - Dukolm
tak já si teda tu teslovu pušku beru do parády pokud mohu
Autorská citace #42
12.11.2009 22:30 - Nachtrose
Fishbone: porad spatne.

[a href="http://planetmedia.gamespy.com/images/00/07/704_F3_Plasma_Rifle.jpg"]http://planetmedia.gamespy.com/images/00/07/704_F3_Plasma_Rifle.jpg[/a]

Napis tohle.
Autorská citace #44
12.11.2009 22:31 - Fishbone
dik :)
Autorská citace #45
12.11.2009 22:32 - Nachtrose
Fishbone píše:
dik :)


Neco malo jsem tu uz pochytil, tak se rad podelim, kdyz vim. Takze neni zac :-)
Autorská citace #46
12.11.2009 22:36 - Fishbone
nu já sem jěště máslo :)a DOKONCE UŽ CHÁPU I SYSTÉM HE HE
Autorská citace #48
12.11.2009 22:43 - Jerson
Fishbone, tuhle pušku jsem našel taky, ale vypadá moc steampunkově.

Gorane, výzkum máš zaveden, ale je otázka, jakou schopnost chceš použít, protože nemám tvůj deník a v poznámkách ve hře nevidím žádnou schopnost, se kterou bys mohl studovat dokumenty. A také viz níže.

Dukolme, výzkum spuštěný.
Pro oba -
technicky funguje výzkum tak, že vy se zeptáte a já odpovím. Otázky jsou obvyklé, tedy nikoliv "řekni mi o tom všechno", ale konkrétně "Je to jedovaté? Za jak dlouho začne jed fungovat?" Prostě jako když se ptáte googlu - není ani tak umění najít správnou odpověď, ale správnou otázku.

Odpovím popravdě na tolik otázek /poskytnu tolik detailů, kolik je hodnocení vaší dovednosti, kterou na to použijete - plus mínus nějaké drobné, zas to nebudu hrotit. Můžete se najedniou zeptat na kolik věcí chcete, pokud otázka bude mít smysl, tak odpovím. (Tedy můžete se zeptat Dá se tím omámit člověk? Jak dlouho to bude působit? ale pokud to s člověkem nic neudělá, na první otázku odpovím záporně a na druhou vůbec, protože nemá smysl) Jen pokud se zeptáte na moc věcí, které smysl dávat budou, tak vám odpovím na všechny, ale na otázky překračující hodnocení vaší dovednosti si odpověď můžu vymyslet - nebo říct pravdu. Ale to hrozí spíše teoreticky, když byste měli moc nápadů a nízkou dovednost. Proto taky potřebuju vědět, co vlastně chce zkoumat Goran a jak na to půjde.
Autorská citace #49
12.11.2009 22:46 - Fishbone
Obě? :P
Autorská citace #50
12.11.2009 22:51 - Jerson
Tu druhou jsem dostal v mailu :-)
Autorská citace #51
12.11.2009 23:01 - Fishbone
a nelíbí? :D
Autorská citace #52
12.11.2009 23:09 - Jerson
No, vypadá trochu jako z Firefly :-) moderní zbraň s oldschool designem.
Autorská citace #53
14.11.2009 10:34 - Goran
Moje hlavní idea je zjistit, pro koho je to užitečné (jestli to může být užitečné pro odborníka na něco jiného, a na co; na to stačí rozum) a případně si to právnicky (zkušenosti z detektivní praxe) projít, jestli se těmi dokumenty autor nepřiznal k nějakému zločinu.
Otázky se pokládají v tomhle tématu/ přes PM/ nějak jinak?
Autorská citace #54
14.11.2009 18:59 - Jerson
Otázky můžeš pokládat klidně veřejně. Pro nějakého odborníka ti bude užitečné určitě, je toho docela dost, ale co se z těch dokumentů dá získat není moc jasné. Většinou jsou to nějaké obchodní údaje. Žádný zločin v tom ale tak jednoduše nenajdeš.
Autorská citace #55
15.11.2009 16:22 - Goran
Zkusím na základě těch dokumentů vytvořit seznam jejich obchodních partnerů (hlavně dodavatelů). Je mezi nimi nějaká podezřelá firma/ jiný subjekt? Za podezřelé považuji firmy z ciziny (nejlépe nacistické Německo) nebo takové, které rozhodně nevypadají na logické dodavatele pro rybí konzervárnu (třeba nějaká farmaceutická společnost).
Během výzkumu to samozřejmě není známo, ale později se do tohoto seznamu podívám (nebo někdo jiný), zda neodebírali elektrickou energii od Tesly nebo Sommersfelda.

Takhle, nebo to mám nějak přeformulovat?
Autorská citace #56
15.11.2009 16:56 - Jerson
V seznamu nejsou žádní dodavatelé čehokoliv, jsou to spíše faktury, dodací lhůty, složení výrobků a podobně. Pokud se vyskytují nějaké názvy, tak pouze americké, ale nedá se dost dobře odlišit co je název města a co název firmy - všechno je psané zkratkovitě. Sommersfeld ani Tesla se tam nikde téměř určitě nevyskytují.
Autorská citace #57
15.11.2009 22:05 - Goran
Dále mě zajímá informace o 28 semletých osobách zmíněná v hlášení od agenta 16. Najdu ji, nebo je tu nějaká nesrovnalost? Co se na tom místě píše?

Pokud Jean-Paul neporuší své předsevzetí cestovat ze Švédska jinak než letecky (nejlépe lodí), tak by toho 22.5. nemusel stihnout, takže prosím o posunutí zahájení výzkumu o týden (tj. na 29.5.).
Autorská citace #58
16.11.2009 17:18 - Jerson
O semletých lidech se tu nepíše vůbec nic. Pokud tedy záznamy typu "vzorek 1" nemluví o lidech, pak bych těch lidí bylo asi šedesát.
Autorská citace #59
16.11.2009 18:44 - Goran
Co se o těch vzorcích píše?
Autorská citace #60
16.11.2009 19:14 - Jerson
To je přesně otázka, kterou nechci dostávat, abych nemusel vymýšlet podrobnosti každého detailu, které nejsou podstatné.
Je to seznam, může to být seznam pokusů, seznam zboží, seznam prodaných položek - není to z čeho určit.
Autorská citace #61
18.11.2009 14:48 - Ebon Hand
Gorane, nebudeš to mít s tím Jersem jednoduchý.. :-)
Autorská citace #62
18.11.2009 15:47 - Jerson
Se mnou to není nikdy jednoduché :-) Ale už jsem hodný a neomezil jsem to na otázky typu Ano/Ne.
Nicméně předesílám, že styl "vymysli všechny detaily dopředu tak, aby seděly, aby jich bylo dost, když se zeptáme na různé věci, a nebylo jich moc, abychom se v nich neztratili, předlož nám je na základě jedné všeobecné otázky, abychom věděli co s tím dělat a jak postupovat dál, a aby to ještě bylo tajmené a zajímavé" jsem pro přílišnou náročnost opustil už před lety.

Ze svých nápadů použiju tak třetinu. Hráči proto můžou očekávat, že zhruba třetina jejich otázek je posune nějakým směrem - tedy že se uplatní třetina nápadů - o ty nápady typu "co s tím teď a co potom" mi jde nejvíc. Bez nápadů není výzkum, a nápady chci od hráčů.
Autorská citace #63
2.12.2009 14:25 - Goran
Psal jsi, že tam je složení výrobků, že? Je ve stejné části dokumentů jako ty vzorky, někde poblíž nebo úplně jinde?
Autorská citace #64
2.12.2009 17:51 - Ebon Hand
Můžeme dělat předběžné výzkumy i u ostatních položek?
Třeba mě konkrétně zajímá neznámý organismus, jež infikoval Thomase a který jsem osobně viděl "v akci". Trochu mě zneklidňuje jeho přítomnost v těle kolegy.
Autorská citace #65
2.12.2009 20:10 - Jerson
Goran: složení je napsané na jiném listu a jinou rukou, nevypadá to na nějakou blízkou souvislost.

Ebon: Pokud zkoumáš jednu věc, tak se jí musíš plně věnovat, leda by souvisela s jiným vzorkem, který potřebuješ pro porovnání. Nicméně zrovna Thomas se ke své infekci rád vyjádří sám :-)
Btw. nevím jestli jsi dostal do ruky první odpovědi ohledně meteoritu, ale očekávám další dotazy, a klidně je můžeš navrhnout přímo ty (když máš výzkumného koordinátora po ruce :-)
Autorská citace #66
2.12.2009 23:35 - Goran
Složení je taky psané zkratkovitě? Vypadá to na běžnou rybárenskou produkci, nebo na tom něco nesedí? Vyskytují se tam taková slova jako "vzorek", "mutant", "odpad" nebo "maso" (anglicky "flesh", což může znamenat lidské maso)?
Autorská citace #67
3.12.2009 00:30 - Jerson
Vyskytují se slova "vzorek" a "odpad". O mase ani slovo. Ze složení jde poznat jen hromada příměsí v každé várce, odhadem tak třicet položek v jedné dávce, což je na rybí konzervy docela dost.
Autorská citace #68
3.12.2009 13:15 - Goran
Mohly by některé příměsi být nějak zašifrovaná jména semletých lidí? Případně něco jiného, co by mohlo odkazovat na lidi resp. mutanty?
Autorská citace #69
3.12.2009 14:52 - Ebon Hand
Odpovědi jsem nezkoumal, ale koordinátor včera příslíbil poslat ti reakci. Nechtěl jsem do toho zasahovat, aby aby to pro mě bylo taky překvapení a stejné jako pro ostatní.
Jen jsem příslibil o víkendu najít nějakou fotku, aby kordinátor mohl být též zde ve složce Omegy. :-)
Autorská citace #70
3.12.2009 14:59 - Jerson
Goran - tak zašifrované tam může být ledacos, včetně jmen. Ale svými schopnostmi to nerozlouskneš.

Ebone, je to na tobě - já tím jen chtěl říct, že když na tom výzkumu dělá tvoje postava, tak můžeš chtít zjistit i něco sám od sebe.
Autorská citace #71
4.12.2009 15:00 - Ebon Hand
Přiznám se, že se mi systém výzkumu v tuto chvíli zdá nepřehledný. Úmyslně jsem do toho nezasahoval, jelikož si to přidělil přes koordinátora. Pokud by bylo jasně řečeno zkoumej sám, budu zkoumat sám.
Nemohlo by to spíš fungovat tak, že koordinátor věci předzkoumá, ke každé napíše krátký komentář a přidělí agenty na výzkum. Ti by mohli sami zkoumat, nebo jen nechat uběhnout čas. Pokud by zkoumali sami, byli by schopni sami připravit resume, nebo podklady předat koordinátorovi, aby napsal resume. Pokud by sami agenti aktivně nezkoumali, resume by zveřejnil koordinátor.
A některé obyčejnější věci by mohl rovnou koordinátor okomentovat.
Třeba zadržené místní noviny neobsahují nic vyjímečeného, jen zkreslený report o tom a tom. Nikdo by na to už nemusel plýtvat časem, pokud by neměl eminentní zájem vytvořit nějakou zápletku zpětně.
Autorská citace #72
4.12.2009 15:08 - Ebon Hand
Ještě dotaz, některé výzkumy začali v květnu a herně je úplný konec srpna. Zatím nebyl žádný výzkum dokončen. Což vzhledem k rychlosti posunu času ve tvé hře znamená, že každý agent za kampaň stihneme vyzkoumat jen pár věcí. Máme s tím počítat a další vývěr tvrdě omezit?
Autorská citace #73
4.12.2009 20:50 - Jerson
Asi takto - většina lidí co hrála se do výzkumů nežene, proto jsem chtěl koordinátora. To ale neznamená, že ti co hrají a chtějí zkoumat se nemůžou projevit přímo. A doufám, že dojde i na komunikaci s koordinátorem, klidně zprostředkovanou.

Jeden výzkum trvá týden a jedna mise plus mínus taky, výzkumníků je omezený počet, takže ano, je třeba volit co teď, co potom a co jsou vysloveně jen zbytečnosti.
A jo, nepřehledné to trochu je, ale to je holt dáno počátečním stavem, ono se to časem vytříbí.
Autorská citace #74
16.12.2009 17:53 - Jerson
Aktualizoval jsem výzkumy (a přidal fotku výzkumné koordinátorky)
Autorská citace #75
16.12.2009 18:47 - Nerhinn
Amelia Earhart nám koordinuje výzkumy? Cool :)
Autorská citace #76
16.12.2009 19:11 - Jerson
No, doufám že jsem pochopil dobře, který obrázek si dotyčná hráčka vybrala. Nicméně mezi fotkami hereček a zpěvaček pilotky vyčnívají, takže se ani nedivím, že volba padla zrovna na Amelii :-)
Autorská citace #77
16.12.2009 20:31 - Ebon Hand
Já myslel, že z tebe už konečně vypadnou nějaký informace.
Přijde mi to, nebo je Omega zrovna klinické smrti?
Autorská citace #78
16.12.2009 21:51 - Jerson
Informace jsem poslal koordinátorce, aby z nich učinila nějaké shrnutí. A už jsou i užitečné.
Vzhledem k tomu že už jsme několik měsíců nehráli, tak je Omega v útlumu.
Autorská citace #79
17.12.2009 13:34 - Ebon Hand
Naživo si možná několik měsíců nehrál, tipuji od Dálavy.
Ale ono se neděje nic ani v kronikách, ani tady.
Neber to jako šťourání, je to snaha o získání relevantních informací, abych si mohl stanovit preference.
Autorská citace #80
17.12.2009 18:13 - Jerson
Mno, víš co? Tak se mimoherně zeptej doma, jak je to s výzkumy :-)
Autorská citace #81
17.3.2010 17:51 - Goran
K výzkumu jsem zase zkusil vymyslet další otázku a nic mě nenapadlo a nejspíš ani nenapadne, takže bych předžvýkání těch dokumentů uzavřel. Je na hlášení z výzkumu nějaká šablona, nebo mám formu hlášení vytvořit za pochodu odvozením od hlášení z mise?
Autorská citace #82
17.3.2010 18:43 - Jerson
Šablona není - je třeba napsat v jaké misi byl vzorek získán, co je to zač, co jsi o něm zjistil a co by se o něm případně dalo zjišťovat dál. Nejlépe maximálně na jednu stranu A4.
Autorská citace #83
25.5.2010 16:52 - Ebon Hand
A22: Tak, jelikož jsem měl nyní mezi misemi více času a jsem fundovaný vědecký pracovník, dotáhl jsem společně s K09 několik výzkumů do zdárného konce.
Jako první budou všichni agenti obeznámeni s výzkumem meteoritu V7A.
Musím přiznat, že výsledky nejsou úplně jednoznačné, pro dokončení celého výzkumu požaduji řádnou prohlídku a kontrolu zdravotního, psychického stavu A16, který byl patrně s neznámým organismem v kontaktu. Pokud si některý z agentů všiml jakýchkoliv změn na A16, tak mě neprodleně informuje.

Reporty z dalších výzkumů budou následovat.
Autorská citace #84
26.5.2010 11:50 - Jerson
Výsledky vyvěsím buď dnes večer nebo zítra dopoledne.
Autorská citace #85
27.5.2010 22:03 - Fishbone
Co to je za výzkum?
Autorská citace #86
30.5.2010 15:50 - Jerson
Výzkum materiálů, vzorů a zařízení získaných při různých misích.
Autorská citace #87
30.5.2010 17:58 - Fishbone
ne myslel sem konkrétně ty co si slíbyl vyvěsit:D
Autorská citace #88
30.5.2010 20:02 - Jerson
Výzkum meteoritu a vzorků ze Stalinova. Ale pak jsem dostal úkol od potenciálního zaměstnavatele, tak se to trochu zpozdilo.
Autorská citace #89
31.5.2010 14:28 - Ebon Hand
Jersone u V14, máš v pospisce linku uvedeno V7, ačkoliv to je meteorit.
U V2B bych uvedl výzkum dokončen a napojil link na V14.
Autorská citace #90
31.5.2010 17:08 - Jerson
Ty výzkumy asi budu předělávat také do tabulek a snížím počet stran, ale trochu se té práce děsím. Každopádně to ještě potřebuje překopat.
Autorská citace #91
26.6.2023 18:36 - Jerson
Pro všechny agenty Omegy.

Německá vzducholoď Graf Zeppelin na svou palubu nabírá cestující s okultními schopnostmi. Němci tvrdí, že chtějí pomoci Američanům s nalezením příčiny zlých jevů, které se zde vyskytují. Ať už jsou jejich skutečné úmysly jakékoliv, možná by toho Omega mohla využít, před nástupem zkontaktovat několik cestujících a navést je na něco, po čem by mohli pátrat. Možná se jim podaří danou věc lokalizovat.

Napište sem návrhy na objekty, skupiny nebo entity, které by mohly být cílem pátrání.
Autorská citace #92
27.6.2023 09:07 - LokiB
* staré indiánské pohřebiště
* artefakty z předkolumbovské éry
* místo, vykopávky, které připomíná "přistávací plochu pro létající objekty obřích rozměrů"
* vstup do "nitra země"
* věrné dvojče Stonehengem ovšem s vyrytými nápisy v neznámém jazyce
* nově za přívalové bouřky otevřený vstup do jeskyně se zachovalým "vejcem", ve kterém to "tepe"
* místo, kde se skutečně "duha dotýká země"
* malá enkláva potomků starých nordických přistěhovalců, v níž se "zasvěcení" snaží o přivolání starých severských bohů na pomoc proti ...
Autorská citace #93
29.6.2023 10:59 - Jerson
Loki, díky za ten seznam.
Měl bys i nějaké cíle pro pátrání, které by se daly navázat na současně řešené případy Omegy? Případně cíle, které by se mohly zdát příčinou těch různých neobvyklých a potenciálně hrozivých událostí?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

ČAS neregistrovaní : 0.0010828971862793 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
ČAS 0.13340401649475 secREMOTE_IP: 3.133.159.224